چه خدمات آرایشگاهی محبوب اند؟

خدمات آرایشگاهی

چه خدمات آرایشگاهی محبوب اند؟

امروزه خدمات بسیارزیادی در سالن آرایشگاهی انجام می شود که البته برای ارائه هریک از آنها به لوازم خاصی نیاز است. اگر می خواهید به تازگی یک سالن راه اندازی کنید و اطلاعاتی درباره انواع این خدمات و تجهیزات موردنیاز آن ندارید، درادامه سعی می کنیم محبوب ترین خدمات آرایشگاهی را به شما معرفی کنیم. بدین ترتیب می توانید با یک دید بازتر برای کامل کردن سالن خود اقدام کنید.

معرفی محبوب ترین خدمات آرایشگاهی

خدماتی که در سالن آرایشی انجام می شود به بخش های مختلف تقسیم می شود که شما می توانید بسته به نیاز مشتری هریک از آنها را در سالن خود ارائه کنید. برای اینکه بتوانید بیشترین مشتری را به سالن خود جذب کنید، باید بهترین تجهیزات را برای هریک از خدمات خود خریداری کنید. درادامه به معرفی هریک از این خدمات و البته تجهیزات موردنیاز آنها می پردازیم.

خدمات آرایشگاهی

کاشت ناخن

یکی از اصلی ترین خدماتی که در هر سالن آرایشگاهی انجام می شود، کاشت ناخن است. در کاشت ناخن، ناخن مصنوعی روی ناخن اصلی قرار می گیرد و می تواند تا یک ماه روی ناخن باقی بماند. البته روش های دیگری نیز در کاشت ناخن وجوددارد که نوعی مواد خمیری شکل روی ناخن قرارگرفته و توسط ناخن کار شکل می گیرند. کاشت ناخن جز مهم ترین خدمات آرایشگاهی هر سالن است به همین دلیل نیز باید تجهیزات موردنیاز برای آن را نیز خریداری کنید. ازجمله مهم ترین تجهیزاتی که برای آن نیاز دارید را در ادامه مرور می کنیم:

سوهان برقی

سوهان برقی جز اصلی ترین تجهیزاتی است که برای کاشت ناخن نیاز دارید. امروزه این دستگاه با تنوع بالایی در بازار عرضه می شود که شما می توانید بسته به نیازتان هریک را خریداری کنید. البته باید بدانید برای خرید سوهان برقی نیز باید هزینه قابل توجهی را بگذارید زیرا از سایر تجهیزات موردنیاز برای کاشت ناخن قیمت بالاتری دارد.

دستگاه یووی

برای خشک کردن ژل روی ناخن از دستگاه یووی استفاده می شود. پس برای اینکه سرعت کارتان را بالا ببرید، حتما یک دستگاه یووی باکیفیت خریداری کنید. این دستگاه در زمان دو دقیقه به صورت کامل لاک و ژل را خشک می کند.

البته که برای کاشت ناخن به ابزارهای ریز و درشت زیادی نظیر بافر، کاتر، نیپر، عقب زن و … نیز نیاز دارید. اما دستگاه های بیان شده جز اساسی ترین هستند که باید هزینه قابل توجهی را برای آن بپردازید.

پاکسازی پوست

برای اینکه سلامت پوست خود را تضمین کنید، می توانید هر چند مدت یکبار باید برای پاکسازی پوست اقدام کنید. با پاکسازی پوست می توانید تمامی آلودگی های روی پوست را از بین ببرید و البته سلول های مرده روی پوست را نیز جدا کنید. همین نیز سبب می شود تا یک پوست سالم و شاداب داشته باشید. البته دقت داشته باشید موادی که برای پاکسازی پوست شما استفاده می شود باید با توجه به جنس پوست انتخاب شوند به همین دلیل نیز باید از فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. پس پاکسازی پوست نیز جز بهترین خدمات آرایشگاهی است که باید در سالن خود داشته باشید. برای انجام پاکسازی پوست غیر از مواد تخصصی که باید در اختیار داشته باشید نیاز به دستگاه خاصی دارید که درادامه به معرفی آنها می پردازیم:

دستگاه بخور سرد و گرم

برای پاکسازی درست پوست باید ابتدا منافذ پوست باز شوند تا به خوبی آلودگی های پوستی از بین بروند. سپس بعد از اتمام این مرحله باید از بخور سرد استفاده شود تا منافذ پوست بسته شده و از آلودگی های احتمالی در امان باشد. شما می توانید انواع دستگاه بخور را از سایت ما با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

پارافین تراپی

یکی دیگر از خدمات آرایشگاهی که می تواند چین و چروک های پوستی را از بین برده و از پیری زودرس جلوگیری کند، پارافین تراپی است. پس بهتراست پارافین تراپی را نیز در بین خدمات سالن خود داشته باشید. ازجمله مزایای این خدمات می توان به بهبود گردش خون، از بین رفتن چروک پوستی ،بهبود درد و … اشاره کرد. برای انجام این خدمات لازم است یک دستگاه پارافین تراپی باکیفیت را در اختیار داشته باشید.

تتو

خدمات آرایشگاهی

تتو نیز یکی از مهم ترین خدمات آرایشگاهی که در سالن مختلف انجام می شود. تتو به شکل های مختلفی روی پوست انجام می شود که شما برای هریک از آنها تجهیازت مختلفی را خریداری کنید. درادامه به بررسی هریک از این خدمات می پردازیم:

تتو ابرو : اگر می خواهید ابروهای کم پشت خود را زیبا و قرینه کنید، تتو ابرو یکی از بهترین خدمات برای شما خواهدبود. برای انجام این خدمات نیاز به دستگاه خاصی دارید.

تتو خط چشم : چشم اندام بسیارحساسی است به همین دلیل نیز تتو خط چشم نیز جز سخت ترین تکنیک هاست.  قرینه کردن خط چشم بسیارسخت است به همین دلیل نیز باید آرایشگر در این زمینه به خوبی حرفه ای باشد.

میکروبلیدینگ : برای اینکه ابروهای خود را پرپشت تر کنید، می توانیداز خدمات میکروبلیدینگ استفاده کنید. ماندگاری این خدمات بین 6 تا 36 ماه است و البته بهتراست قبل از دو ماه نیز به خوبی ترمیم شود.

شما برای انجام هریک از این تتو روی بدن باید تجهیزات خاصی را خریداری کنید.

لیزر

روش های بسیارزیادی برای از بین بردن موهای زائد وجوددارد که لیزر یکی از این روش هاست. امروزه مراکز لیزر بسیارزیادی در کشور ما وجوددارد و دلیل آن نیز استقبال بی نظیر افراد از این خدمات است. پس شما نیز بهتراست این نوع خدمات را در سالن خود داشته باشید. به همین دلیل نیز باید به دنبال خرید دستگاه لیزر باکیفیت باشید که کمترین عارضه و بیشترین تاثیر را روی از بین بردن موهای زائد داشته باشد. شما می توانید باکیفیت ترین دستگاه لیزر را از سایت سالن ما خریداری کنید.

ما در این بخش سعی کردیم محبوب ترین خدمات آرایشگاهی و تجهیزاتی که برای انجام آن نیاز دارید را معرفی کنیم. شما می توانید برای خرید کامل تمامی تجهیزات آرایشگاهی به سایت ما سری بزنید. سالن ما همواره سعی داشته است تا بهترین تجهیزات را برای سالن آرایشگاهی فراهم کند. پس اگر به دنبال خرید محصولات باکیفیت هستید به سایت ما حتما سربزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از کارشناسان سایت به صورت 24ساعته کمک بگیرید.