انواع گرم کن غذا صنعتی

اسلایدر جدیدترین محصولات

انواع کباب پز صنعتی

اسلایدر جدیدترین محصولات

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

همانطور که میدانید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از مهمترین عناصر یک رستوران خوب به شمار میروند.

با توجه به حجم ورود مشتریان متعدد با سلایق متفاوت، میزان تهیه انواع غذاها با مواد و دستور پخت های مختلف و به طور کلی نوع فعالیت های متنوع مدیریت یک آشپزخانه صنعتی نمیتواند کار راحتی باشد.

بدین منظور برای تسریع و بهبود هرچه سریعتر این فعالیت ها میبایست از ابزار و تجهیزات آشپزخانه صنعتی متنوعی استفاده کرد.

نکته مهم و حیاتی که در یک رستوران بسیار حائز اهمیت است توجه به استاندارد ها و تجهیزات رستوران یا تجهیزات آشپزخانه رستوران است، که بی توجهی به آن مسائل و مشکلات بزرگی را به وجود خواهد آورد که حتی روی کیفیت و طعم غذاهم تاثیرگذار خواهد بود.

بدین ترتیب یک رستوان خوب نیازمند تجهیزات آشپزخانه صنعتی خوب، با کیفیت و کارامد است تا تمامی نیازهای موجود در پخت انواع غذاها را پاسخگو باشد.

انواع تجهیزات آشپرخانه رستوران

برای اینکه بتوانید یک اشپزخانه صنعتی عالی داشته باشید باید تمام تجهیزات صنعتی رستوران، هتل، بیمارستان ها و… را در سالن اشپزخانه خود جای دهید که شامل:

  • اجاق گاز های صنعتی
  • سیخ شوی صنعتی
  • کباب پز های صنعتی
  • فر های صنعتی
  • خط سلف سرویس صنعتی
  • گرمکن های صنعتی
  • دستگاه صنعتی گریل

مهم ترین گزینه هایی که در ابتدای راه باید در نظر بگیرید عبارت است از نیاز ها و نوع خدماتی که میخواهید ارئه دهید، بودجه و فضای موجود.چرا که خرید بیش از حد و دور از نیاز در طولانی مدت مشکلات زیادی را به وجود می آورد. اما با خرید بهینه و به موقع و مورد نیاز یک تجربه عالی را در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به دست خواهید آورد.

 

  1. اجاق گازهای صنعتی رستوران

اجاق گاز صنعتی: اجاق گاز، جزو اولین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران‌ها می‌باشد.اجاق گازهای صنعتی معمولاً از تک شعله تا شش شعله در بازار موجود می‌باشد که البته بعضی مدل‌ها مجهز به فر و یا گرمکن نیز است. که بهتر است با توجه به فضای موجود و نوع نیاز خریداری شود.

  1. سیخ شوی صنعتی رستوران

دستگاه سیخ شوی صنعتی یکی از مهمترین تجهیزات شست و شوی صنعتی است، با استفاده از سیخ شوی صنعتی سیخ های کباب به راحتی و در کمترین زمان تمیز می شوند.سیخ شوی های انواع مختلفی دارن که شامل:

  • سیخ شوی حلزونی

دستگاه جوری طراحی شده است که علاوه بر سرعت بخشی بسیار در امر شست و شو از آب بسیار کم استفاده می کند. سیخ شوی این یک محصول به صرفه با قیمت  مناسب میباشد و یکی از اساسی ترین نیاز های رستوارن ها را برطرف میکند.

  • سیخ شوی مخزن دار

این نوع از سیخ شوی ها داری درپوش میباشند و مخزن باعث جمع شدن اب میشود و در مصرف اب صرفه جویی میکند.

 

  1. کباب پز های صنعتی رستوران

مهمترین وسیله در پخت کباب اجاق کباب پز است. برای پخت یکنواخت و کامل کباب استفاده از کباب پز مناسب و استاندارد اهمیت بسیار زیادی دارد.کباب پزی برای پخت کباب مناسب است که حرارت را به طور یکنواخت در تمام نقاط کباب پز ایجاد نماید . کباب پز ها انواع زیادی دارن که شامل:

  1. کباب پز تابشی

یکی از مهمترین عواملی که باعث محبوبیت رستوران های ایرانی در بین مشتریانش می شود طعم و عطر کباب‌ هایی است که در آن سرو میشود.

پختن کباب به شکل سنتی که با استفاده از منقل و ذغال انجام می شود برای همه ما  خاطره انگیز است اما متاسفانه اگر حجم سرویس دهی بالا باشد جوابگوی نیاز تمام مشتریان نمیتوان بود.

خوشبختانه کباب پز صنعتی تابشی این کار را برای ما اسان و سریع کرده است.

که با این دستگاه صنعتی میتوانیم در رستوران همان مزه و عطر خاطره انگیز را به مشتریان بدهیم.

  1. کباب پز ایستاده

کباب پز ایستاده بسیار بسیار کابردی وعالی است و مزایای چشم گیری دارد که شامل :

  • عدم استفاده از روش های سنتی و ذغالی
  • قرار نگرفتن مستقیم کباب بر روی شعله ها
  • به دلیل پخت سریع و سبک جدید در طراحی دستگاه باعث عدم خروج مواد مغذی در عطر و طعم کباب میشود
  • پخت سریع و آسان در زمان اندک
  • پخت یکنواخت و یکدست و آبدار بودن کباب ها
  • قابلیت پخت کباب کوبیده و جوجه کباب و کباب برگ و کباب بختیاری و…
  • پخت بدون دود و آتش
  • کاهش مصرف گاز
  • دارای هود تمام استیل
  1. کباب پز اتوماتیک

کباب پز اتوماتیک ریلی به طور معمول دارای ظرفیت پخت و پز بالاتری نسبت به کباب پز های قدیمی تر  می باشند و کاربرد آن اغلب در رستوران ها، تالارها، کبابی ها و… می باشد. و از مهمترین ابزار تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار میرود.

  1. کباب پز صنعتی گازی

این مدل از کباب پز های صنعتی مشابه منقل های ذغالی قدیمی هستند، اما به وسیله گاز کار می کنند و به وسیله چدن های موجود کاری را انجام می دهد که همان رنگ و بو و همان طعم کباب پزهای ذغالی را داشته باشد.

بهتر از است قبل از خرید هرگونه کباب پز و تجهیزات آشپزخانه صنعتی تحقیات کامل و جامعی انجام دهید تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید و بهترین خدمات را ارائه دهید.

  1. فرهای صنعتی رستوران

آشپزها در  آشپزخانه صنعتی رستوران های خود جهت پخت راحت تر و بهتر انواع غذا ها از فر صنعتی استفاده می کنند. از دیگر مزیت های قابل توجه این دستگاه این است که می توان انواع مختلف غذاها را در یک زمان درون آن قرار داد تا بپزند که این امر باعث میشود سفارش مشتری ها زودتر داده شود .

فرها انواع مختلفی دارند که شامل:

  1. فرکانوکشن مدل آشپزی

برای پخت یکسان، سرعت، کیفیت بالاتر مجهز به فن شده است و موارد مصارف آن برای برای پخت انواع غذا های پلویی و خورشتی استفاده میشود.

  1. فرکانوکشن مدل قنادی

فر قنادی یا فر کانوکشن مدل قنادی جزء تجهیزات پخت شیرینی و کیک در قنادی ها به شمار میروند که باعث پخت سریع اسان میشود.

  1. فرپخت شیرینی و کیک

دستگاه فر کیک پزی صنعتی، بیشترین کاربرد را در قنادی‌ها دارد، که با استفاده از آن به پخت انواع کیک، شیرینی جات، کلوچه و… اقدام می‌کنند. داشتن فر یکی از ملزومات مهم در کیک پزی محسوب می شود.

  1. فر کته پز مدل مکانیکی برقی

یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی فر کته پز می باشد.

علاقه ما ایرانی ها به ته دیگ یک امر اجتناب نا پذیرو غیر قابل انکار میباشد.

کته پز صنعتی ته دیگ و ته چین ساز است و به سرآشپز در پخت آنها بسیار کمک میکند.

  1. فر پیتزا مدل پنل دیجیتالی

این دستگاه علاوه بر اینکه فضای کمتری را نسبت به سایر فر های هم اندازه خود اشغال می کند، می تواند به شما کمک کند تا 12 پیتزا را به صورت همزمان بپزید .

فر پیتزا مدل پنل دیجیتالی برای رستوران های بزرگ و فست فود ها بسیار مناسب است.

  1. خط سلف سرویس رستوران

بسیار از مشتریان علاقه مند هستند تا غذاها را دیده و خود انتخاب کنند اما این امر تنها در رستوران های سلف سرویس امکان پذیر است. به وسیله خط سلف سرویس رستوران مشتریان میتوانند آن طرف دستگاه ایستاده و غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

  1. گرمکن های صنعتی رستوران

نگهداری غذا در دمای  مناسب به اندازه ی پخت و پز غذا بسیار مهم است . سرو کردن غذای سرد یا خیلی داغ برای هیچ کس مورد پسند  نیست .در حین کار و با توجه به کم بودن زمان که پرسنل در محل کار برای گرم کردن غذای خود دارند .  استفاده از گرمکن غذا جهت نگهداری غذا در دمای کافی بسیار به پرنسل کمک میکند .

گرمکن ها نواع مختلف دارد که شامل:

  1. گرمخانه گرمکن گرم و مرطوب

بهترین و مناسبترین دستگاهی که جهت گرم کردن و گرم نگهداشتن انواع خورشت و برنج برای آشپزخانه شما مورد نیاز است گرمخانه مرطوب است ، با بکارگیری گرمخانه مرطوب گروه تولیدی صنعتی غذا کیفیت، طعم و تازگی خود را حفظ کرده بطوریکه همواره درطول شبانه روز شما غذایی تازه و آماده جهت ارایه به مشتری در دسترس خواهید داشت

که شامل ظرفیت های :۱۰،۲۰،۵۰،۱۰۰،۲۰۰ نفره میباشد

  1. گرمکن غذا برقی وگازی

یکی از بهترین و مناسبترین دستگاهی که جهت گرم کردن و گرم نگهداشتن مواد غذایی که نیاز به رطوبت ندارد گرمخانه خشک می باشد و در دو نوع برقی و گازی تولید میشوند. و از پرکاربرد ترین تجهیزات به شماره میروند.

  1. دستگاه صنعتی گریل رستوران

یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی آشپزخانه رستوران و فست فود، دستگاه گریل صنعتی است که برای پخت و کباب کردن انواع گوشت، مرغ و همبرگر کاربرد دارد.

انواع دستگاه گریل صنعتی بر اساس نوع انرژی مصرفی  گازی و برقی و بر اساس عرض دستگاه مدل ‌های مختلفی دارد و در بین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی به فروش می‌رسد.

مجموعه سالن ما بهترین و با کیفیترین دستگاه گریل را دارد که برای سرعت بخشیدن به عملکرد شما کمک خواهد کرد .دستگاه صنعتی گریل برای رستوران های شما عزیزان بسته به بودجه و فضای موجود انواع مختلفی دارد.که شامل:

  1. گریل تخت مدل صفحه تخت گازی

این دستگاه بسیار عالی و کاربردی در فست فودها به کار میرود. برخی از ساندویچ ها یا حتی کباب لقمه را به وسیله این دستگاه طبخ میکنند.و  این تخت گریل در طبخ و سرخ شدن به سرآشپز بسیار کمک میکند تا تعداد زیادی از سفارشات مشتریان را سریعتر در اختیارشان قرار دهد.

  1. گریل زغالی

گریل زغالی به دونوع تقسیم میشود :

۱.سایز بزرگ

۲.رومیزی

که به فضای داخلی و بودجه اشپزخانه شما بستگی دارد

گریل زغالی برای ‌برای کبابی کردن استیک یا همبرگر ومرغ بدون استفاده از روغن و طبخ برگر زغالی به کار میرود.

اجاق گریل زغالی برای طبخ برگر ذغالی به همراه خط های مشکی رنگی که روی آن می اندازد بسیارکاربردی است . و در مزه و طبخ آن نقش به سزایی دارد.

فروشگاه سالن ما انواع و اقسام تجهیزات آشپزخانه صنعتی اعم از تجهیزات آشپزخانه رستوران ، تجهیزات آشپزخانه بیمارستان، تجهیزات آشپزخانه هتل و تجهیزات آشپزخانه فست فود ها  را در اختیار شما قرار داده است تا شما خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید.

بسیاری از مردم و سالن داران به دلیل وجود بودجه کم مایل هستند تجهیزات آشپزخانه دست دوم را برای رستوان خود تهیه کنند که به لحاظ بهداشتی توصیه نمیشود اگرچه ممکن است که بارها شسته شده باشند اما بهتر است با خرید تجهیزات رستوان ارزان و در عین حال با کیفیت خیال خودتان را از هر جهت راحت نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند.

انواع اجاق گاز صنعتی

اسلایدر جدیدترین محصولات

اولین چیزی که هنگام خرید میبایست در نظر گرفت بودجه و مدیریت کردن هزینه است. و نکته مهم دیگر فضای داخلی آشپزخانه رستوران است که وسایل اضافی و بسیار بزرگ خریداری نشود تا بتوانید از فضایی که دارید بهترین استفاده ممکن را بکنید و بهتر است مدیریت  این کار را به عهده کسانی بذارید که دانش مدیریت کردن و چیدمان  فضای آشپزخانه شما را دارند.میتوانید با مشاوره از سالن ما بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات را از آن خود کنید.

هرکسب و کاری که در آن غذا و شیرینی به مقدار زیاد سرو میشود نیازمند آشپزخانه و تجهیزات آشپزخانه صنعتی میشود، مانند رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، قنادی ها، فست فود ها و حتی برخی شرکتها و سازمان ها با نیروی کار زیاد. این موضوع شما برای چه آشپزخانه ای قصد خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی را دارید یک امر بسیار مهم است، اگر شما داری فست فود هستید میبایست فری را در نظر بگیرید که تعداد پیتزای بیشتری را در خود جای میدهد.اگر شما دارای یک رستوران با سرو مقداری زیادی کباب هستید بهتر است انواع کباب پز ها را خریداری کنید و مواردی از همین دست.

نکته ی مهمی که بارها به آن اشاره کردیم تجهیز کردن مطب به تمامی موارد مورد نیاز است که هم کار شما دندانپزشکان را آسوده تر نموده و هم بیمارانتان از مراجعه به قسمت های مختلف بی نیاز میشوند و بهتر است با توجه به بودجه بندی خود از مشاوران خبره در این امر راهنمایی جویید تا بتوانید با هر بودجه ی بهترین تجهیزات را آن خود کنید .

 مهمترین و اصلی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی یک رستوران شامل یخچال؛ اجاق گاز ؛فر؛گرمکن غذا و… است که در تمامی آشپزخانه رستوران های کوچک و بزرگ میبینید. اما بعضی از رستوران ها در کنار غذای سنتی فست فود و دسرهم ارائه میدهند که برای این کار تجهیزات مخصوص خود را خریداری میکنند مثل فر پیتزا؛ گریل ؛فر مخصوص شیرینی و کیک و…

عصر جدیدی که در آن هستیم کارخانه ها و برندهای زیادی در ایران برای تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی وجود دارند که کیفیت بعضی از این تجهیزات با نمونه های خارجی برابری میکند ، بسیاری از آنها را میتوانید با یک سرچ ساده و از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی تهیه و به راحتی خریداری کنید..با این حال برای افرادی که طرفدار بازدید و خرید حضوری هستند تا کیفیت و کارایی محصول را از نزدیک مشاهده کنند فروشگاه های زیادی در سراسر ایران وجود دارند.

این نکته را در نظر بگیرید که قبل از خریداری هر محصول در مورد نوع و برند و کارایی آن تجهیزات به خوبی تحقیق کنید تا بهترین تجهیزات را در سالن های خود داشته باشید .

جهت ثبت سفارش و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در فروشگاه سالنِ ما کافی هست که محصولی را که نیاز دارید را انتخاب کنید و به سبد خرید شما اضافه میشود و از طریق درگاه اینترنتی مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید از شماره تلفن های موجود در وبسایت استفاده نمایید،کارشناسان ما تا انتهای خرید و تجهیز آشپزخانه رستوران های شما در کنار شما هستند تا خریدی مطمئن و بسیار خوبی را کنار ما داشته باشید .ارسال محصولات در این فروشگاه در کمترین زمان و به تمام نقاط کشور امکان پذیراست.