هر آنچه باید برای خرید پایه سشوار بدانید

خرید پایه سشوار

هر آنچه باید برای خرید پایه سشوار بدانید

برای راه اندازی یک سالن آرایشگاهی با تجهیازت بسیارزیادی نیاز دارید که شاید خرید برخی از آنها برای شما بی اهمیت جلوه داده شود. ازجمله این تجهیزات می توان به پایه سشوار اشاره کرد که از نظر خیلی از افراد شاید خرید آن چندان لازم نباشد. اگر شما نیز جز این افراد هستید و به دنبال اطلاعاتی درباره خرید پایه سشوار هستید، درادامه همراه ما باشید.

پایه سشوار چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر می خواهید محیط آرایشگاه شما به اندازه کافی مرتب باشد و در مواقع لزوم بتوانید به راحتی وسایل موردنظرتان را پیدا کنید، لازم است به دنبال خرید پایه سشوار مناسب باشید. با خرید پایه سشوار حرفه ای شما می توانید بسیاری از وسایل اعم از برس ، شانه و سایر وسایل را در این پایه جای دهید. امروزه شما می توانید پایه سشوار را در مدل های متنوعی در بازار ببینید. برخی از کاربردهای پایه سشوار را درادامه بیان می کنیم:

  • استفاده از پایه سشوار دوام سشوار را بالاتر می برد. دقت داشته باشید استفاده از سشوار در مکان های دیگری نظیر کشو، کمد و … می تواند آسیب هایی را برای آن به دنبال داشته باشد.
  • خرید پایه سشوار سبب می شود تا استفاده طولانی مدت از سشوار در حین کار برای شما راحت تر شود.
  • مرتب تر نشان دادن محیط با کمک پایه سشوار محقق می شود. پس اگر می خواهید محیطی منظم و مرتب داشته باشید، حتما یک مدل پایه سشوار مناسب را برای سالن خریداری کنید.

دقت داشته باشید پایه سشوار قیمت مناسبی دارد و علاوه براین مزایای بسیاری را برای سالن شما خواهدداشت. پس توصیه می کنیم در کنار سایر تجهیزات آرایشگاهی یک پایه سشوار مناسب نیز خریداری کنید.

راهنمای خرید پایه سشوار

پایه سشوار تنوع بالایی دارد و البته هریک از انواع این پایه ها نیز ویژگی های متفاوتی دارند که شما می توانید براساس همین ویژگی ها نسبت به خریدشان تصمیم بگیرید. درادامه نکاتی که برای خرید پایه سشوار باید به آن اهمیت دهید را بررسی می کنیم:

انتخاب نوع پایه سشوار

پایه سشوار مدل های مختلفی دارد شما می توانید هریک از آنها را در یک موقعیت خاص استفاده کنید. درادامه به معرفی انواع پایه سشوار می پردازیم:

پایه سشوار ایستاده : آرایشگر در هنگام کار خود معمولا به کرات از سشوار استفاده می کند به همین دلیل نیز می تواند برای نگه داشتن این سشوار از پایه سشوار ایستاده کمک بگیرد. طراحی این پایه به صورتی است که روی زمین قرارمی گیرد و برای نصب آن به موقعیت خاصی نیاز ندارید. درواقع اگر نمی خواهید میز کار شما چندان شلوغ به نظربرسد، می توانید از پایه ایستاده در یکی از گوشه های سالن استفاده کنید.

پایه سشوار رومیزی : اگر شما تمایل داشته باشید، می توانید پایه سشوار را روی میز کارتان قراردهید. طراحی ظاهری این مدل از پایه سشوار مشابه مدل های ایستاده است با این تفاوت که می توانید آن را روی میز بگذارید. اگر نمی خواهید فضایی از سالن خود را به پایه سشوار اختصاص دهید، می توانید نمونه های رومیزی را خریداری کنید.

خرید پایه سشوار

پایه سشوار دیواری : همانطور که از نام این مدل پایه سشوار مشخص است، می توان آن را روی دیوار نصب کرد. شما می توانید این مدل از پایه را هرجا که بخواهید به راحتی نصب کنید. درواقع می توان گفت اگر سالن شما فضای زیادی را برای قراردادن پایه سشوار ندارد، بهتراست مدل های دیواری را خریداری کنید.

شما می توانید براساس ویژگی های هریک از انواع پایه سشوار موجود در بازار برای خریدشان تصمیم بگیرید.

متریال به کاررفته

از دیگر مواردی که برای خرید پایه سشوار اهمیت دارد، متریال به کاررفته در آن است. موادی که در ساخت این پایه به کارمی رود باید به اندازه کافی مقاوم باشد تا هم با سلامت شما منافاتی نداشته باشد وهم بتواند به خوبی از سشوار نگهداری کند. در میان محصولات موجود در بازار ساختار برخی از آنها از موادسمی نظیر سرب و یا جیوه ساخته شده است که مسلما  اثرات بدی را روی سلامت شما خواهدداشت. پس هنگام خرید به وجود برچسب های غیرسمی و یا بدون سرب توجه کافی داشته باشید.

کاربرپسندبودن

از موارد مهمی که برای خرید پایه سشوار اهمیت دارد، کاربرپسندبودن آن است. استفاده از این پایه سشوار باید به اندازه کافی راحت باشد تا بتوانید سالیان سال بدون مشکل از آن کمک بگیرید. استفاده از برخی از این پایه سشوار کمی سخت است و درگیری دارد به همین دلیل نیز خرید آنها ابدا پیشنهاد نمی شود.

امکانات به کاررفته در آن

شاید برای شما هم جالب باشد اما برخی از انواع پایه سشوار موجود در بازار امکانات خاص و ویژه ای دارند. مسلما وجود این امکانات سبب می شود تا قیمت پایه سشوار نیز به نسبت مدل های معمولی بیشتر شود. البته وجود برخی از این امکانات استفاده شما از این پایه سشوار را راحت می کند و برای شما کاربردی است به همین دلیل نیز بهتراست پایه سشواری با این ویژگی را خریداری کنید.

انتخاب برند معتبر

خرید پایه سشوار

امروزه برندهای بسیاری در زمینه تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت دارند که بهتراست معروف ترین این برندها را بشناسید. سپس برای خرید این تجهیزات به سراغ همین برندهای معروف بروید. معمولا برندهای معروف روی محصولات خود گارانتی درنظرمی گیرند، پس شما می توانید با اطمینان بیشتری نسبت به خرید آنها اقدام کنید. البته که بعدها در صورت بروز مشکل نیز همین گارانتی به کمک شما می آید.

در این بخش سعی کردیم هر آنچه برای خرید پایه سشوار نیاز دارید را بررسی کنیم . شما نیز اگر می خواهید یک خرید باکیفیت و اصولی داشته باشید، تمامی این نکات را درنظرگرفته و با آگاهی کامل خرید کنید.

ما در سالن ما تجهیزات آرایشگاهی متنوعی اعم از پایه سشوار را عرضه می کنیم. محصولات سایت ما در نهایت کیفیت و با مناسب ترین قیمت عرضه می شوند پس شما می توانید به راحتی برای تجهیزکردن سالن خود از آن کمک بگیرید. برندهای تولیدکننده تجهیزات آرایشگاهی بسیارند و سالن ما سعی کرده است محصولات برترین این برندها را به شما عرضه کند. پس می توانید با خیال راحت از سایت ما هر آنچه برای تجهیزکردن سالن خود نیاز دارید را خریداری کنید.