اهمیت استفاده از صندلی اصلاح کودک در آرایشگاه

اهمیت استفاده از صندلی اصلاح کودک در آرایشگاه

بیشتر کودکان از آرایشگاه و محیط آن هراس دارند و معمولا هنگام اصلاح سر گریه می کنند. این موضوع باعث می شود هم کار اصلاح آنها به خوبی انجام نشود و یا حتی قیچی به فرزندتان آسیب برساند. از این رو نیز بهتراست برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی به دنبال آرایشگاه هایی باشید که دارای صندلی اصلاح کودک هستند. این مدل از صندلی ها کودک را بیشتر سرگرم می کند درادامه بیشتر درباره اهمیت استفاده از صندلی اصلاح کودک صحبت می کنیم.

اهمیت استفاده از صندلی اصلاح کودک

لازم است بدانید آماده ترین کودکان نیز شاید زمانی که برای اولین بار برای کوتاهی موهایشان می روند، شاید از این محیط بترسند. از این رو رفتن به یک سالن بی سروصدا که صندلی اصلاح کودک داشته باشد، می تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند.

آرام کردن کودک در حین اصلاح کار بسیارسختی است و یک آرایشگر باید بتواند بسته به شرایط کودک برای اصلاح اقدام کند. نشاندن کودک روی صندلی های معمولی و سپس انجام کار اصلاح بسیارسخت است و آرایشگر را نیز به سختی می اندازد. این درحالی است که استفاده از صندلی اصلاح کودک می تواند حواس کودک را پرت کرده و اجازه دهد تا آرایشگر کار خود را بهتر انجام دهد.

حتی شما می توانید در هنگام نشاندن کودک در این صندلی از اسباب بازی های دیگری نیز در کنار آن استفاده کنید. این اسباب بازی ها نیز می تواند کودک را سرگرم کرده و ترس وی را بریزد.

امروزه صندلی اصلاح در شکل و مدل های متفاوتی در بازار دیده می شود که هریک ویژگی های خاص خود را دارند. حتی ابعاد و اندازه این صندلی نیز متفاوت است و شما می توانید بسته به قدتان هریک از آنها را انتخاب کنید. بدین ترتیب هنگام اصلاح می توانند راحتتر عمل کنید.

راهنمای خرید صندلی اصلاح کودک

برای خرید بهترین صندلی اصلاح کودک باید اطلاعات زیادی را داشته باشید تا بتوانید از بین گزینه های متعدد بهترین نمونه را برای آرایشگاه خود خریداری کنید.

صندلی اصلاح کودک

انتخاب مدل مناسب

برای خرید صندلی اصلاح کودک باید به مدل این آیتم نیز به خوبی توجه شود. درواقع طراحی این صندلی باید به صورتی باشد که برای کودک جذابیت داشته باشد و با دیدن آن استرس کوتاه کردن مو را نداشته باشد.  درواقع باید به این صندلی مانند یک وسیله بازی نگاه کند که در حین بازی کردن خودش را نیز سرگرم کند. امروزه مدل های بسیارزیادی از این صندلی به شکل ماشین و یا هر آیتم دیگری در بازار دیده می شود که می توانید کاملا سلیقه ای هریک را انتخاب کنید.

رنگ صندلی

از اینجایی که این صندلی مختص کودکان است بهتراست رنگ های شادتری داشته باشد. البته این رنگ باید با تم رنگی آرایشگاه شما همخوانی داشته باشد. استفاده از رنگ های فانتزی سبب جذب کودک برای استفاده از این صندلی خواهدشد.

راحتی صندلی

راحتی کودک از دیگر موارد مهمی است که باید برای خرید بهترین صندلی اصلاح درنظربگیرید. خرید صندلی هایی خیلی نرم و یا خیلی سفت برای کودک توصیه نمی شود و می تواند مشکلاتی را برای ستون فقرات وی ایجادکند. از این رو نیز به دنبال خرید صندلی هایی با طراحی ارگونومیک برای کودک باشید که مشکلی را برای سلامت وی ایجاد نکند.

جنس صندلی

برای اینکه مجبور نباشید بارها و بارها برای خرید این صندلی هزینه کنید، باید درباره انتخاب جنس مناسب آن نیز به خوبی تحقیق کنید. جنس صندلی باید به صورتی باشد که در عین راحتی سال ها بدون هیچ تغییر شکلی باقی بماند. اگر چه جنس صندلی از مهم ترین مواردی است که باید برای خرید تمامی صندلی های آرایشگاهی به آن توجه شود. اما باید بدانید این موضوع به دلیل حساسیت های کودکان درباره صندلی های این گروه بیشتر اهمیت دارد.

درواقع جنس صندلی کودک باید از مواد ضدحساسیت و باکیفیت ساخته شود که در طول استفاده برای کودک واکنش های آلرژیکی را ایجاد نکند.

وجود قفل حرکتی

مسلما کودک در حین اصلاح کردن به صورت مداوم تکان می خورد و برای آرایشگر سخت است که در حین انجام کار این حرکات را نیز کنترل کند. از این رو نیز بهتراست به دنبال خرید بهترین صندلی اصلاح باشید که قفل حرکتی داشته باشد. این مدل از قفل ها تاحدبسیارزیادی از حرکت کردن کودک در هنگام سوارشدن جلوگیری می کند. درواقع می توان گفت وجود این قفل امنیت کودک را تامین می کند.

 

قیمت صندلی

قیمت صندلی آرایشگاهی بسته به آیتم های بسیارزیادی متفاوت است که ازجمله آنها می توان به کیفیت، جنس، رنگ، برند و … اشاره کرد. شما می توانید با برآورد نیازهایتان به دنبال انتخاب بهترین گزینه باشید.