از خرید تخت کاشت مو چه می دانید؟

خرید تخت کاشت مو

از خرید تخت کاشت مو چه می دانید؟

موها بیشترین تاثیر را روی زیبایی افراد دارد به همین دلیل نیز امروزه خدمات کاشت مو نیز به شدت مورد استقبال قرارمی گیرند. برای انجام این خدمات به یک سری تجهیزات نیاز دارید که ازجمله مهم ترین آنها تخت کاشت مو است. برای اینکه بتوانید بهترین و بادوام ترین نوع تخت کاشت مو را خریداری کنید، بهتراست اطلاعات کاملی درباره این محصول داشته باشید. درادامه بیشتر درباره خرید تخت کاشت مو صحبت می کنیم.

تخت کاشت مو چیست؟

تخت کاشت مو یکی از انواع تخت آرایشگاهی است که دارای محل قرارگیری سر است. درواقع این مدل تخت به صورتی طراحی شده است که مشتری می تواند هنگام کاشت مو احساس راحتی بیشتری داشته باشد. این تخت قسمت بندی شده است و محل قرارگیری کمر و پاها نیز جداشده به همین دلیل نیز مشتری برای استفاده از آن راحتتر خواهدبود.

تخت کاشت مو دارای بخش های متفاوتی است که هریک از این بخش های کارایی خاص خود را دارد. اگر می خواهید خدمات کاشت مو را انجام دهید، باید این مدل تخت را داشته باشید. تخت کاشت مو نه تنها برای این حرفه بلکه برای سایر خدمات نیز کارایی دارد.

انواع تخت کاشت مو

تخت کاشت مو در بازار دارای مدل های متنوعی است که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی دارند، شما می توانید براساس نیازهایتان نسبت به خرید هریک از آنها اقدام کنید. به صورت کلی می توان تخت کاشت مو را به دو دسته برقی و مکانیکی تقسیم بندی کرد. تخت های برقی به اندازه کافی پیشرفته هستند و البته استفاده از آن نیز برای پزشک راحت است به همین دلیل نیز انتخاب خوبی برای دکوراسیون های مدرن محسوب می شود. تخت های برقی را می توانید در مدل های تک موتوره، دوموتوره، سه موتوره و چهارموتوره خریداری کنید. اگر به دنبال خرید تخت برقی باکیفیت هستید، مدل های چهارموتوره به دلیل قدرت و تحمل وزن بالا گزینه مناسبی به شمار می روند.

البته اگر بودجه خرید تخت کاشت مو برقی را ندارید، می توانید مدل های مکانیکی را خریداری کنید. تنها تفاوت این تخت ها در نحوه تنظیم کردن آنهاست که در تخت های مکانیکی شما باید به صورت دستی و با اهرم آنها را به حالت دلخواه درآورید. اما در تخت های برقی تمامی این تنظیمات تنها با چند دکمه انجام می شود.

راهنمای خرید تخت کاشت مو

در بین مدل های متنوع تخت کاشت مو شاید نتوانید یک گزینه را به عنوان بهترین براساس نیازهایتان انتخاب کنید. به همین دلیل نیز باید اطلاعات کافی برای خرید این محصول داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را رقم بزنید.

خرید تخت کاشت مو

طراحی ارگونومیک و راحت

برای خرید تجهیزات آرایشگاهی اولین نکته ای که باید درنظرداشته باشید، راحتی و طراحی ارگونومیک است. برای خرید تخت کاشت مو نیز باید توجه کنید محصول موردنظر به اندازه کافی راحت باشد. زیرا قراراست مشتریان ساعات زیادی را روی آن سپری کنند پس برای جلوگیری از خستگی این محصول باید طراحی ارگونومیک داشته باشد.

نوع فوم به کاررفته در تخت

از دیگر مواردی که روی کیفیت تخت کاشت مو اثرگذار است، نوع فوم به کاررفته در تخت است. دقت داشته باشید تخت کاشت مو به وفور مورد استفاده قرارمی گیرد به همین دلیل نیز امکان فرورفتگی در فوم تخت وجوددارد. البته امروزه نوع فوم خاصی در ساختار تخت کاشت مو به کارمی رود که در استفاده طولانی مدت هیچ تغییری نمی کند و می تواند سالیان سال بدون تغییر باقی بماند.

ساختار مستحکم

شاسی به کاررفته در تخت کاشت مو به صورت مستقیم روی دوام و استحکام آن اثرمی گذارد. پس برای خرید تخت کاشت مو به دنبال گزینه ای باشید که بتواند به راحتی وزن های بالا را نیز تحمل کند زیرا شما نمی دانید دقیقا مشتریان شما با چه وزنی از این تخت کاشت مو استفاده می کند. پس بهتراست تخت کاشت مو شما تحمل وزن بالایی داشته باشد تا بتوانید با خیال راحت از آن برای مشتریان سنگین وزن نیز استفاده کنید.

طراحی ظاهری

برای اینکه دکوراسیون کلی محیط درمانی شما دچار مشکل نشود، برای خرید تخت کاشت مو باید طراحی ظاهری آن را نیز به صورت دقیق بررسی کنید. تخت کاشت مو موردنظر شما باید با سایر آیتم هایی که در اطراف آن قراردارند به خوبی تناسب داشته باشد.

قابلیت ضدعفونی

از دیگر مهم ترین ویژگی هایی که باید برای خرید تخت کاشت مو درنظربگیرید، قابلیت ضدعفونی و شستشو است. روزانه افراد زیادی با این تخت در تماس هستند به همین دلیل نیز باید به دنبال خرید گزینه ای باشید که در صورت لزوم بتوانید به راحتی آن را ضدعفونی کنید.

ابعاد و اندازه تخت

هنگام خرید تخت کاشت مو متوجه خواهیدشد که می توانید این محصول را در ابعاد و اندازه های استاندارد بیابید. بهتراست استاندارد قد مشتریان خود را درنظربگیرید و برهمین اساس اندازه تخت کاشت مو را نیز تخمین بزنید. خرید تخت کاشت مو که حین انجام خدمات پاهای مشتری ازآن بیرون بزند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

انتخاب برند معتبر

امروزه برندهای زیادی در زمینه تجهیزات پزشکی و آرایشگاهی فعالیت دارند که البته هریک از آنها نیز محصولات متنوعی را عرضه می کنند. شما بهتراست قبل از خرید تخت کاشت مو بهترین این برندها را بشناسید و حتما از آنها خرید کنید. برندهای معتبر معمولا روی محصولات خود گارانتی درنظرمی گیرند که خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحت تر می کند. پس نسبت به برندهای معمولی موجود در بازار انتخاب مناسب تری به شمارمی روند.

قیمت تخت کاشت مو

قیمت تخت کاشت مو به عوامل بسیاری نظیر برند، نوع فوم، جنس بدنه و … وابسته است. خیلی برای خرید این تخت روی قیمت آن تمرکز نداشته باشید، بلکه نیازهای خود و مشتری را در الویت قراردهید. می توانید در آخرین مراحل خرید قیمت تخت کاشت مو را بررسی کرده و مناسب ترین قیمت را انتخاب کنید.

با بررسی نکاتی که در این بخش بیان شد، شما می توانید بهترین تخت کاشت مو را خریداری کنید. خرید تخت کاشت مو براساس مواردی که در این مطلب بیان شد، به شما کمک می کند تا استانداردترین گزینه را انتخاب کنید. انتخاب تخت کاشت مو بدون توجه به این نکات به نفع شما و مشتریان نخواهدبود.