هر آنچه برای خرید اجاق گاز صنعتی به شما کمک می کند

خرید اجاق گاز صنعتی

هر آنچه برای خرید اجاق گاز صنعتی به شما کمک می کند

تجهیزات پخت و پز از گذشته تاکنون جز مهم ترین نیاز صنایع بوده که امروزه نیز پیشرفت های زیادی داشته است. در رستوران و یا هنل ها که غذا به مقدار بسیارزیادی پخت می شود به هیچ عنوان نمی توان از تجهیزات آشپزی خانگی استفاده کرد. از این رو نیز باید تجهیزات صنعتی را برای این محیط خریداری کرد که بتوان با استفاده از آن غذا با حجم زیاد را تهیه کرد. اجاق گاز یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که برای پخت و پز به آن نیاز دارید. برای خرید اجاق گاز صنعتی باید قبل از هر چیزی اطلاعات لازم را در این باره داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همراه ما باشید تا اطلاعاتی که در این زمینه نیاز دارید را در اختیار شما قراردهیم.

خرید اجاق گاز صنعتی

اجاق گاز صنعتی چه کاربردی دارد؟

از کاربردی ترین وسایلی که در محیط صنعتی استفاده می شود، می توان به اجاق گاز صنعتی اشاره کرد.  شما برای تهیه غذا در حجم بالا نیاز به وسایل پیشرفته تری نسبت به مدل های خانگی دارد و اجاق گاز صنعتی نیز از همین وسایل محسوب می شود. حرارت و ظرفیت این اجاق گاز به صورتی است که به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهایتان در حجم بالا باشد.

استفاده از اجاق گاز صنعتی مزایایی دارد که عبارتنداز:

  • این اجاق گازها از کیفیت بالایی برخوردار هستند از این رو نیز بهترین گزینه برای صنایع محسوب می شود.
  • جنس این اجاق گاز از استیل ساخته می شود و به هیچ عنوان در اثر استفاده خش نمی افتند.
  • در صورت قطع گاز این اجاق ها شعله به صورت اتوماتیک خاموش می شود. از این رو نیز از بروز خطرات احتمالی جلوگیری خواهدکرد.
  • این اجاق ها هم می تواند با گازشهری و گاز کپسولی کار می کند.
  • از این اجاق گاز صنعتی می توانید در موقعیت های مختلفی به راحتی استفاده کنید.
  • اجاق گاز صنعتی به صورت ضدزنگ تولید می شود از این رو نیز به هیچ عنوان در اثر استفاده طولانی مدت ظاهر اولیه خود را از دست نخواهدداد.
  • در بخش داخلی این اجاق چراغ هایی وجوددارد که به شما کمک می کند به خوبی محتویات روی گاز را ببینید.
  • برخی از اجاق گاز صنعتی موجود در بازار دارای سیستم هشداردهنده هستند از این رو نیز پس از اتمام زمان پخت شما را مطلع می سازد.

با وجود این مزایا می توانید تصمیم خود را نسبت به وجود اجاق گاز صنعتی در صنایع بگیرید.

اجاق گاز صنعتی با اجاق گاز خانگی چه تفاوت هایی دارند؟

عملکرد این اجاق گازها با هم متفاوت است و درواقع هردوی آنها حرارت کافی برای پخت غذا را فراهم می سازند. اما ازنظر میزان حرارت و قدرت با هم تفاوت دارند. اجاق گاز صنعتی وزن بسیاربالایی دارند و این به دلیل استفاده از استیل در بدنه اجاق می باشد. این مدل از اجاق گاز از نظر ظاهری تنوع بالایی ندارند با این وجود که می توانید تنوع بالایی را در اجاق گاز صنعتی ببینید.

راهنمای خرید اجاق گاز صنعتی

تنوع بالای اجاق گاز صنعتی از برندهای مختلف شاید شما را برای خرید آنها دچار تردید کند. از این رو نیز بهتراست برای انتخاب اجاق گاز باکیفیت نکاتی را درنظربگیرید که درادامه به آنها می پردازیم.

خرید اجاق گاز صنعتی

ابعاد اجاق گاز

برای خرید اجاق گاز صنعتی لازم است در ابتدا ابعاد این محصول را درنظربگیرید. درواقع بررسی ابعاد اجاق گاز باید وابسته به میزان فضایی باشد که شما می توانید در محیط برای آن قراردهید. اگر فضای کمی دارید، می توانید از انواع اجاق گاز صنعتی رومیزی استفاده کنید که فضای بسیارکمی را اشغال می کنند.

انتخاب برند معتبر

هنگام خرید اجاق گاز صنعتی با برندهای بسیارزیادی روبه رو خواهیدشد از این رو نیز بهتراست اطلاعاتی را درباره هریک از این برندها داشته باشد. مسلما آن دسته از برندهایی که مدت هاست در این زمینه فعالیت دارند، محصولات باکیفیت تری را تولید می کنند زیرا تجربه چندین ساله خود را در این زمینه به کارمی برند. این درحالی است که شاید قیمت محصولات در این برندها نسبت به سایر برندهای نوپا بیشتر باشد اما باید بدانید هیچگاه نباید کیفیت را فدای قیمت محصول کنید.

بررسی جنس بدنه محصول

برای خرید اجاق گاز صنعتی، جنس بدنه محصول نیز اهمیت دارد. از این رو نیز باید در هنگام خرید از فروشنده در این باره سوال بپرسید. از بهترین متریالی که در ساخت بدنه اجاق گاز صنعتی به کارمی رود، می توان به استیل ضدزنگ اشاره کرد. این متریال به راحتی قابل شستشو است و طول عمر بالایی دارد از این رو نیز می توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

بدنه داخلی اجاق گاز معمولا از جنس گالوانیزه ساخته می شود که از نظر ضخامت در سطح خوبی قراردارد. با این وجود در صورت درخواست مشتری می توان جنس بدنه داخلی را نیز از استیل ساخت.

وجود ترموکوپل

در بسیاری از اجاق گاز صنعتی موجود در بازار از ترموکوپل استفاده شده است که می تواند از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کند. درواقع ترموکوپل به محض خاموش شدن اجاق جریان گاز را قطع می کند. کاربرد ترموکوپل تنها برای ایمنی بیشتر در حین کار خواهدبود.

کاربری اجاق گاز

از اجاق گاز صنعتی در موقعیت های مختلفی استفاده می شود از این رو نیز شما باید قبل از خرید انواع اجاق صنعتی را بشناسید. درنهایت بر اساس کاربرد هریک از انواع اجاق گاز صنعتی نسبت به خرید آنها تصمیم بگیرید.اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید، می توانید از کارشناسان سایت ما کمک بگیرید. کارشناسان سایت سالن صنعت به صورت 24 ساعته به شما مشاوره می دهند تا خریدی مطمئن را برای شما رقم بزنند.

گارانتی و خدمات پس ازفروش

در هنگام انتخاب برند معتبر تولیدکننده اجاق گاز صنعتی بهتراست به دنبال خرید محصولاتی باشید که گارانتی و خدمات پس ازفروش مناسبی دارند. بدین ترتیب خیالتان راحت است که در طول مدت زمان استفاده شما از این محصول در صورت بروز مشکل می توانید روی نمایندگی های معتبر این برند حساب کنید.

توجه به تمامی نکاتی که در بخش بالا بیان شد، روی خرید اجاق گاز صنعتی موردنظرتان تاثیرگذار است. ما در سالن صنعت بهترین مدل اجاق گاز صنعتی را به شما عرضه می کنیم که پیشنهاد می کنیم حتما به آنها سری بزنید.