هر آنچه باید درباره خرید دستگاه تاتو بدانید

خرید دستگاه تاتو

هر آنچه باید درباره خرید دستگاه تاتو بدانید

یکی از جذاب ترین رشته های آرایشگری، تاتو است که در سال های اخیر موردتوجه زیادی قرارگرفته است. از این رو نیز بسیاری از افراد به دنبال یادگیری این حرفه هستند تا بتوانند درآمد بسیارخوبی را از آن کسب کنند.پس از یادگیری مهارت های مربوط به این حرفه اولین کاری که باید انجام شود، خرید دستگاه تاتو می‌باشد. بیشتر افراد مبتدی اطلاعاتی را درباره خرید این دستگاه ندارند، این مقاله مختص همین افراد گردآوری شده است تا بتواند برای یک خرید مطمئن به آنها کمک کند. درادامه بیشتر درباره خرید دستگاه تاتو صحبت می‌کنیم. همراه ما باشید.

خرید دستگاه تاتو

معرفی انواع دستگاه تاتو

قبل از اینکه درباره خرید دستگاه تاتو و نکات مربوط به آن صحبت کنیم، بهتراست انواع دستگاه تاتو را به خوبی بشناسید. این دستگاه ها و ویژگی های مربوط به هریک را درادامه به شما معرفی می‌کنیم.

دستگاه تاتو روتاری

دستگاه روتاری یکی از انواع ماشین های تاتو است که به کمک موتورالکتریکی به کاررفته در آن کار می‌کند. کارکرد این دستگاه با کمک حرکات دورانی موتورالکتریکی آن است. سوزنی که در دستگاه تاتو روتاری به کاررفته با چرخش دورانی موتور عقب و جلو می‌رود و بدین ترتیب رنگ را به تمامی زیر پوست تزریق می‌کند. سرعت این دستگاه تاتو بسیاربالاست و از این حیطه نیز در بین سایرین شناخته شده است.

دستگاه تاتو کویل

از دیگر انواع دستگاه تاتو می‌توان به مدل های کویل اشاره کرد که با عنوان سیم پیچ نیز شناخته می‌شوند. کارکرد این دستگاه مشابه دستگاه روتاری است و اما کارکرد سوزن به کاررفته در آن متفاوت است. سوزن به کاررفته در دستگاه تاتوکویل با کمک میدان الکترومغناطیسی کار می‌کند که با مدل روتاری تفاوت دارد. برای استفاده از این دستگاه باید مهارت بسیاربالایی داشته باشید از این رو نیز خرید آن تنها به افراد حرفه ای پیشنهاد می‌شود.

دستگاه تاتو پن

از دیگر انواع دستگاه تاتو که شباهت بسیارزیادی را به یک قلم دارد، می‌توان به مدل های پن اشاره کرد. دستگاه تاتو پن خود دارای مدل های متنوعی است که بهتراست قبل از انتخاب آنها را به خوبی بشناسید. استفاده از این دستگاه مزایای بسیارزیادی دارد و از جمله آنها اینکه کیفیت رنگ در حین کار با آن به خوبی حفظ می‌شود.

البته از نظر بهداشتی نیز از این دستگاه مطمئن باشید زیرا سوزن های به کاررفته در آن یکبارمصرف هستند. پس با رعایت کامل تمامی نکات بهداشتی می‌توانید کار تاتو را انجام دهید.

دستگاه تاتو پنوماتیک

از دیگر انواع دستگاه تاتو می‌توان به مدل های پنوماتیک اشاره کرد که دارای کمپرسور هواست. یعنی بالا و پایین شدن سوزن در حین کار با کمک این کمپرسورهوا صورت می‌گیرد. این حرکت سوزن با کمک هوا، با قدرت بسیارزیادی انجام می‌شود. از این رو نیز به تبع ماندگاری رنگ در پوست نیز بالاتر خواهدرفت.

خرید تجهیزات آرایشگاهی

 

دستگاه تاتو دوکاره

این مدل از دستگاه تاتو خود شامل دستگاه تاتو پیچی و تی شکل می‌باشد که شما می‌توانید بسته به نیاز خود ازهریک این موارد استفاده کنید. برای مثال زمانی که ظرافت کار در حین تاتو برای شما اهمیت دارد، می‌توانید از سوزن های پیچی و در غیراین صورت از مدل های تی شکل استفاده کنید.

در این بخش انواع دستگاه تاتو را به شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید دستگاه تاتو را دارید، با مطالعه این مقاله می‌توانید مدل موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

بررسی میزان لرزش و صدای دستگاه

از نکات بسیارمهمی که برای خرید دستگاه تاتو باید درنظربگیرید، میزان لرزش و صدای این دستگاه است. دقت داشته باشید باید به دنبال خرید گزینه هایی باشید که کمترین میزان صدا و لرزش را داشته باشند. این مدل از دستگاه ها کیفیت بالاتری نسبت به بقیه دارند که کارنهایی شما را نیز تمیزتر ارائه می‌کند. دستگاه هایی که لرزش زیادی دارند، پخش رنگ بیشتری نیز خواهندداشت و بدین ترتیب به هیچ عنوان نمی‌توانید تاتو ظریفی را با کمک آن کارکنید.

خرید دستگاه تاتو

البته که اگرصدای این دستگاه زیاد باشد، به مرورممکن است در حین کار شما را اذیت و ناراحت کند.

کاشت رنگ قوی

برای اینکه تاتو نهایی روی پوست به خوبی خود را نشان دهد، باید رنگ آن به خوبی خود را نمایان کند. از این رو نیز درهنگام خرید دستگاه تاتو میزان کاشت رنگ آن را به دقت درنظربگیرید. به صورت کلی کاشت رنگ در لایه دوم و سوم پوست صورت می‌گیرد که اگر دستگاهی در این زمینه ضعیف عمل کند به هیچ عنوان ارزش خرید نخواهدداشت.

قدرت موتور بالا

برای خرید دستگاه تاتو حتما قدرت موتور به کاررفته در آن را نیز درنظربگیرید. مناسب ترین قدرت موتور برای دستگاه تاتو بین 10تا 15ولت است که به خوبی می‌تواند نیازهای شما را براورده کند. البته انتخاب قدرت موتور بسته به نوع تاتو شما متغیر است. برای مثال از آنجایی که پوست بدن نسبت به صورت ضخامت بیشتری دارد، مسلما باید قدرت موتور دستگاه تاتو نیز برای این بخش ها بیشتر باشد.

عدم آسیب به بافت پوست

هنگام خرید دستگاه تاتو باید به دنبال خرید بهترین گزینه هایی باشید که تنها بتواند به خوبی رنگ را در پوست شما کاشت کند. برخی از این دستگاه ها قدرت بسیاربالایی دارند از این رو نیز در حین کار به بافت پوستی آسیب می‌زنند.

خرید تجهیزات آرایشگاهی

جنس بدنه مقاوم

این احتمال وجوددارد که در حین کارکردن با دستگاه تاتو، این دستگاه از دست شما بیفتد و آسیب ببیند. از این رو نیز باید به دنبال خرید دستگاه تاتو باشید که بدنه ای فلزی و مقاوم داشته باشد. بدین ترتیب دیگر در حین کار نیز نگران آسیب دیدن آن نخواهیدبود.

سبک بودن

کارتاتو ظرافت بسیاربالایی دارد از این رو نیز وقت بسیارزیادی از شما را می‌گیرد. از این رو نیز باید برای خرید دستگاه تاتو به دنبال گزینه هایی باشید که وزن مناسبی داشته باشند. بدین ترتیب دیگر در حین کار نگران آسیب به دست و خستگی آن نخواهیدبود.

گارانتی محصول

برای اینکه از خرید دستگاه تاتو اطمینان داشته باشید، بهتراست در حین خرید به دنبال گزینه هایی بروید که گارانتی دارند. بدین ترتیب درصورت بروز هر مشکل می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای تعمیر این دستگاه اقدام کنید.

در این بخش سعی کردیم هرآنچه برای خرید دستگاه تاتو نیاز دارید را بررسی کنیم. اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید با مطالعه این مقاله می‌توانید انتخاب خوبی را رقم بزنید. البته که پیشنهاد می‌کنیم پس از مطالعه و برآورد نیازهایتان به مدل های موجود در سایت ما نیز سر زده و مدلی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.