اهمیت استفاده از گرمخانه صنعتی در ادارات

اهمیت استفاده از گرمخانه صنعتی در ادارات

یکی از پرکاربردترین وسایلی که در آشپزخانه صنعتی کاربرد دارد،گرمخانه صنعتی است. گرمخانه صنعتی در مدل های متفاوتی وجوددارد که شما می توانید بسته به نیاز خود هریک را به خوبی انتخاب کنید. در این گرمخانه ها تولید حرارت با کمک گاز و یا برق صورت می گیرد. هدف کلی استفاده از گرمخانه صنعتی این است که غذا را در مدت زمان محدودی گرم نگه می دارد. در این مطلب بیشتر درباره گرمخانه صنعتی صحبت می کنیم.

گرمخانه صنعتی

گرمکن صنعتی چیست؟

نگهداری از غذا در  دمای مناسب به اندازه پخت آن اهمیت دارد. اینکار را شما می توانید با کمک گرمخانه صنعتی به راحتی انجام دهید. مسلما سروکردن غذای سرد برای کارکنان و یا غذای بیش از اندازه داغ برای آنها خوشایند نیست.از طرف دیگر در محل کار افراد محدودیت زمانی برای گرم کردن غذا دارند. استفاده از گرمخانه صنعتی می تواند غذا را در طول روز به خوبی گرم نگه دارد.از این رو نیز کاربرد بسیارزیادی را در ادارات ، رستوران ها و … دارد.

این مدل از گرمخانه را می توانید در مدل های گازی و برقی خریداری کنید.

معرفی انواع گرمخانه صنعتی

گرمخانه صنعتی

گرمخانه صنعتی به صورت کلی مدل های متفاوتی دارد که شما می توانید بسته به موقعیت و نیازتان هریک را انتخاب کنید:

گرمخانه صنعتی و خانگی

به صورت کلی می توان گفت گرمخانه در دو مدل صنعتی و خانگی تولید می شود. گرمخانه صنعتی ظرفیت های بسیاربالایی دارد از این رو نیز بیشتر برای آشپزخانه های صنعتی با پرسنل بالا قابل استفاده است. درواقع می توان گفت آشپزخانه هایی که غذا در حجم بالایی تولید می شود، تا رساندن غذا به مشتری در این موقعیت قرارمی گیرد تا به خوبی گرم شود.

گرمکن ایستاده و رومیزی

از دیگر گرمکن غذا می توان به مدل های رومیزی و ایستاده اشاره کرد. گرمکن ایستاده نسبت به مدل های رومیزی ظرفیت بالاتری دارند و برای مکان های با پرسنل بالا پیشنهاد می شود.

گرمکن گازی

از نظر میزان مصرف سوخت گرمخانه به دو دسته گازی و برقی تقسیم می شود.  این مدل از گرمخانه خود دارای ترموکوپل هستند و می توانید آنها را با ظرفیت های متنوع 20،40،60 ،100و … خریداری کنید. این مدل از گرمخانه صنعتی قابلیت  اتصال به گازشهری و یا کپسول را دارد از این رو نیز می توانید بسته به نیازتان از آنها استفاده کنید.

گرمخانه برقی

همانطور که از نام این گرمکن صنعتی پیداست با کمک برق کار می کند و می توانید دمای داخلی آن را از طریق نمایشگرهای دیجیتالی روی آن به خوبی ببینید. این مدل از گرمکن دارای ترموستات است و شما می توانید تنظیمات دمای آن را به صورت دلخواه انجام دهید.

این گرمخانه دارای سیستم قطع هوشمند است یعنی زمانی که دمای این گرمکن از حد مجاز بالاتر رود، جریان برق به صورت اتوماتیک قطع می شود.همین موضوع سبب می شود تا غذا بیش ازاندازه گرم نشود.

شما می توانید بسته به موقعیت و نیازتان هریک از این گرمخانه صنعتی را به راحتی خریداری کنید.

بررسی ویژگی های گرمخانه صنعتی

  • این گرمکن صنعتی دارای عایق بندی مناسب است و بدنه آن به صورتی طراحی شده است از هدررفتن دما جلوگیری می کند.
  • بخش داخلی و خارجی این گرمخانه باید به صورتی باشد که در برابر رطوبت و خوردگی از خود مقاومت نشان دهد.
  • طراحی این گرمکن صنعتی به صورتی است که می تواند در مدت زمان طولانی غذا را با طعم و کیفیت اولیه حفظ کند.البته که از ورود هرگونه میکروب و باکتری به داخل غذا نیز جلوگیری می کند.
  • در طراحی این گرمخانه از شلف هایی استفاده می شود که به خوبی گرما را از میان خود عبور می دهد. بدین ترتیب تمامی غذاهای موجود در هر قفسه به راحتی گرم می شوند.
  • برای انتخاب و خرید گرمخانه صنعتی قبل از هر چیز باید میزان نیاز خودتان را درنظربگیرید. بدین ترتیب می توانید گرمخانه با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.
  • برای خرید گرمکن صنعتی باید به سراغ برندهای معتبری بروید که در این زمینه فعالیت دارند. ما محصولات خود را در سایت سالن ما با معتبرترین برندها عرضه می کنیم که میتوانید با اطمینان خاطر هریک از آنها را خریداری کنید.
  • بهتراست به سراغ خرید گرمکن صنعتی بروید که برای محصولات خود گارانتی درنظرمی گیرند. بدین ترتیب می توانید با اطمینان خاطر هریک از محصولات آن را خریداری کنید و درصورت بروز مشکل از این گارانتی کمک بگیرید.

خرید گرمخانه صنعتی برای گرم نگه داشتن غذا در مقیاس بالا اهمیت دارد.از این رو نیز بهتراست برای محیط هایی که تعداد پرسنل بیشتری دارند، خریداری شود. شما می توانید این محصول را با اطمینان خاطر از سایت ما خریداری کنید. اگر اطلاعات کافی درباره خرید این گرمخانه ندارید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در سایت سالن ما مشورت کرده و خریدی مطمئن را رقم بزنید.