راهنمای خرید لاک خشک کن

خرید دستگاه لاک خشک کن

راهنمای خرید لاک خشک کن

یکی از مهم ترین تجهیزات آرایشگاهی که در بخش مانیکور و پدیکور آرایشگاه ها به چشم می خورد، دستگاه لاک خشک کن می باشد. این دستگاه به صورتی طراحی شده است که می تواند روند خشک شدن لاک را به کمترین زمان ممکن کاهش دهد.استفاده از دستگاه لاک خشک کن به آرایشگر کمک می کند تا در کمتری زمان بتواند به کار تمامی مشتریان خود رسیدگی کند. از این رو نیز خرید آن برای این لاین از آرایشگاه اهمیت بسیارزیادی دارد. درادامه اطلاعات بیشتری را درباره خرید لاک خشک کن به شما عرضه می کنیم.

خرید دستگاه لاک خشک کن

آیا می توان برای لاک معمولی از لاک خشک کن استفاده کرد؟

دقت داشته باشید لاک معمولی در کمترین زمان خشک می شود ازاین رو نیز نیاز زیادی به استفاده از دستگاه لاک خشک کن برای آنها نخواهدبود. این دستگاه بیشتر مناسب ناخن کارهاست زیرا لاک های ژلی استفاده شده در آرایشگاه دیر خشک می شوند و ناخن کار برای انجام مراحل بعدی کار خود نیاز دارد تا لایه قبلی به صورت کامل خشک شود. بدین منظور نیز از لاک خشک کن استفاده می کند.

از این رو نیز استفاده از دستگاه لاک خشک کن خیلی برای استفاده در منزل ضرورت ندارد زیرا لاک معمولی ماده خاصی ندارد و به راحتی خشک می شود.

راهنمای خرید دستگاه لاک خشک کن

اگر به دنبال خرید بهترین لاک خشک کن هستید و اما اطلاعات کافی درباره این دستگاه ندارید، بهتراست قبل از خرید اطلاعات کاملی درباره این محصول کسب کنید. ما در سایت خود مدل های متنوعی از این دستگاه را عرضه می کنیم که به خوبی می تواند نیاز شما را در حین کار برطرف کند. با این وجود برای خریدی مطمئن نکاتی که برای خرید نیاز دارید را مرورمی کنیم.

انتخاب نوع دستگاه

برای خرید دستگاه لاک خشک کن لازم است قبل از هرکاری انواع این دستگاه را به خوبی بشناسید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خدمات خود انتخاب کنید. به صورت کلی دستگاه لاک خشک کن به سه دسته کلی تقسیم می شود که عبارتنداز:

دستگاه لاک خشک کن UV: از قدیمی ترین دستگاه لاک خشک کن می توان به مدل های UV اشاره کرد. این دستگاه ها دارای نورفرابنفش هستند از این رو نیز به راحتی می توانند لاک را در کمترین زمان خشک کنند.

دستگاه با لامپ LED:همانطورکه از نام این دستگاه پیداست لامپ های ال ای دی در بخش داخلی آن قرارگرفته است که به خوبی می تواند لاک را خشک کند. کیفیت این دستگاه نسبت به سایر مدل دستگاه های دیگر بالاتر است.

دستگاه لاک خشک کن UV-LED:از جدیدترین و به روزترین دستگاه های موجود در بازار می توان به این مدل اشاره کرد که تنوع بسیاربالایی دارد. کیفیت این دستگاه نسبت به دستگاه های قبلی بالاتر است زیرا درواقع هردوی این تکنولوژی ها را در خود جای می دهد.اگر می توانید هزینه کافی را برای خرید دستگاه لاک خشک کن در اختیار دارید، خرید این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهدبود.

خرید دستگاه لاک خشک کن

راهنمای خرید دستگاه لاک خشک کن

امروزه مدل های متنوعی از لاک خشک کن در بازار دیده می شود که شما می توانید بسته به نیازی که دارید، هریک را انتخاب کنید. درادامه نکاتی که برای خرید دستگاه لاک خشک کن نیازدارید را بررسی می کنیم.

نوع دستگاه

در بخش قبلی انواع دستگاه لاک خشک کن را به شما معرفی کردیم. از این رو نیز بسته به ویژگی های هریک از این موارد می توانید برای خریدشان تصمیم بگیرید.

بودجه

لاک خشک کن با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شود ، از این رو نیز اهمیت دارد که با چه بودجه ای برای خرید این محصول اقدام می کنید.

سرعت خشک کردن ناخن ها

برای خرید دستگاه لاک خشک کن ، باید سرعت خشک کردن ناخن ها را نیز درنظربگیرید. در این زمینه لازم است بدانید لاک خشک کن های LED نسبت به مدل های UV  با سرعت بالاتری ناخن هایتان را خشک خواهندکرد.

طول عمر دستگاه

مسلما برای تمامی افراد طول عمر دستگاه نیز در هنگام خرید آن اهمیت دارد. همه ما انتظار داریم در مقابل هزینه ای که صرف می کنیم، مدت زمان زیادی را از این دستگاه استفاده کنیم.  به صورت کلی می توان گفت مدل های LED می تواند تا 50هزارساعت کار کند. در هر بار استفاده برای خشک کردن ناخن ها نیز دودقیقه زمان نیازاست، پس می توانید تا مدت ها از این دستگاه استفاده کنید.