همه چیز درباره خرید میز اداری

خرید میز اداری

همه چیز درباره خرید میز اداری

یکی از مهم ترین آیتم هایی که در دکوراسیون های اداری دیده می شود، میز اداری است. تمامی کارکنان مدت زمان زیادی از روز را پشت این میزها نشسته اند از این رو نیز اهمیت دارد، که به دنبال خرید گزینه های ارگونومیک باشید. انتخاب یک میز ارگونومیک می تواند تاثیرات بسیارزیادی را روی بازدهی کارکنان داشته باشد. درادامه سعی می کنیم اطلاعاتی را درباره خرید میز اداری برایتان بیان کنیم.

خرید میز اداری

راهنمای خرید میز اداری

برای خرید میز اداری باید اطلاعات لازم را درباره این محصول داشته باشید زیرا نمی توانید هرروز برای تعویض این محصول اقدام کنید. هزینه خرید تجهیزات اداری بالاست و انتخاب مدل های باکیفیت به اندازه کافی وقتگیر است. از این رو نیز بهتراست قبل از خرید میزاداری اطلاعات کافی برای انتخاب این محصول داشته باشید.

انتخاب سبک و رنگ میز

برای خرید بهترین میز اداری ابتدا باید سبک دکوراسیون محیط اداری را درنظربگیرید. سپس به دنبال انتخاب میزی با این سبک باشید. شما می توانید هریک از میزهای اداری را در سبک های متداول مدرن و کلاسیک خریداری کنید.

کاربرد میز

برای خرید بهترین میز اداری قبل از هر چیز باید کاربرد این محصول را در محیط درنظربگیرید. یعنی بررسی کنید که این میز را برای چه هدفی انتخاب می کنید و در چه محیطی قرارمی دهید. میزاداری انواع مختلفی دارند که ازجمله آنها می توان به میزکارمندی، میزمدیریتی،میزایستاده، میزکنفرانس، میزتحریر و … اشاره کرد.

سایز و اندازه میز

دومین نکته ای که باید برای خرید میز اداری درنظربگیرید، اندازه و سایز آن می باشد. البته که برای انتخاب سایز مناسب باید محلی که برای قراردادن آن درنظردارید را بررسی کرده و اندازه گیری کنید. ابعاد میز باید به صورتی باشد که به خوبی در محل موردنظر شما قراربگیرد و مانعی برای انجام کارهای روزمره نباشد.

خرید میز اداری

برای اینکه بتوانید به درستی از این میزاداری استفاده کنید، لازم است این محصول ارتفاع استانداردی داشته باشد. برای قدهای معمولی بهترین ارتفاع بین 160تا 180 سانتیمتر می باشد. البته اگر قد شما کوتاهتر و یا بلندتر از حالت معمولی است باید نوع مخصوصی از این میزها را به صورت سفارشی خریداری کنید.

طول و عرض میز را می توانید براساس کاربرد آنها انتخاب کنید و هیچگونه محدودیتی در این زمینه ندارید.

انتخاب جنس مناسب

امروزه می توانید میزاداری را با متریال متنوعی در بازار ببینید که ازجمله آنها می توان به آلمینیوم، شیشه،آهن، آلمینیوم، چوب و … اشاره کرد. درادامه ویژگی های هریک از انواع این میز اداری را با هم مرورمی کنیم.

چوبی

این مدل از میزهای اداری بیشتر در سبک کلاسیک دیده می شود. قیمت میزاداری چوبی نسبت به سایر متریال بیشتر است و اما عمر طولانی تری نیز دارد. در صورت اینکه روی سطح این مدل از میزها آسیب های جزئی دیدید، به راحتی می تونید با روش های ساده آنها را ترمیم کنید.

ام دی اف

ام دی اف نیز از دیگر متریال پرطرفداری است که به دلیل قیمت مناسب امروزه می توانید به وفور آنها را در بازار ببینید. میز اداری از این جنس وزن بسیار کمی دارند از این رو نیز می توانید به راحتی هرجا که بخواهید آنها را جابه جا کنید.

شیشه

اگر دکوراسیون محیط اداری شما از نوع مدرن است، میز اداری شیشه ای بهترین گزینه برای شماست. طراحی میز شیشه ای بسیارپیشرفته است و اما عمر چندانی ندارد. از این رو نیز اگر به دنبال خرید میزی هستید که بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید، میزهای شیشه ای گزینه خوبی برای شما نخواهدبود.

شما می توانید بسته به نیازتان هریک از انواع این متریال را انتخاب کنید.

کشوهای میز

برای خرید میز اداری باید آپشن های آن نیز کشوهای میز را درنظربگیرید. برای اینکه بتوانید وسایل روی میزتان را نظم ببخشید، وجود این کشوها اهمیت بسیارزیادی دارد. از این رو نیز اگر در هنگام کار به وسایل زیادی نیاز دارید، بهتراست به دنبال خرید میزهایی باشید که کشوهای متعددی دارند و می توانند به وسایلتان نظم بخشند.

قیمت میز اداری

مسلما برای تجهیزکردن محیط اداری به آیتم های دیگری نیز در کنار میز اداری نیاز دارید. از این رو نیز هزینه صرف شده برای این میزها هم برایتان اهمیت خواهدداشت. امروزه می توانید میزاداری را با قیمت های متنوعی عرضه می شود که جنس این میزها از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت میزاداری می باشد. برای مثال میزهایی با جنس ام دی اف نسبت به مدل های چوبی قیمت مناسب تری خواهندداشت.