با صندلی استادکار بیشتر آشنا شوید

با صندلی استادکار بیشتر آشنا شوید

امروزه برای تجهیزکردن آرایشگاه به وسایل بسیارزیادی نیاز دارید که می توانید براساس خدماتی که انجام می دهید، نسبت به خرید آنها تصمیم بگیرید. صندلی آرایشگاهی از مهم ترین تجهیزاتی است که حتما شما تا به حال مدل های متنوع آن را در سالن های زیبایی دیده اید. یکی از انواع این صندلی آرایشگاهی با عنوان صندلی استادکار شناخته می شوند که موجب ارائه خدمات بهتر شما به مشتری خواهدشد. اگر می خواهید برای خرید صندلی استادکار اقدام کنید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید درادامه مطلب همراه ما باشید.

خرید صندلی استادکار

صندلی استادکار چیست؟

تنوع صندلی آرایشگاهی موجود در بازار بسیارزیاد است و اما از پرکاربردترین آنها می توان به صندلی استادکار اشاره کرد. این صندلی در جهت ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر به آرایشگر کمک می کند از این رو نیز خرید آن به رضایت بیشتری مشتریان نیز کمک خواهدکرد.

این صندلی می تواند برای مشتری و آرایشگر قابل استفاده باشد. برای مثال زمانی که آرایشگر در لاین های میکاپ و نظایر اینها از آن استفاده می کند، به آن صندلی استادکار می گویند. از این صندلی می تواند مشتری نیز برای انجام خدماتی نظیر کوتاهی مو استفاده کند و درواقع به عنوان نوعی صندلی تابوره نیز از آن یاد می شود.

راهنمای خرید صندلی استادکار

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم صندلی استادکار یکی از صندلی های همه کاره محسوب می شود که می توانید در بخش های مختلف سالن آرایشی خود از آن استفاده کنید. اما اگر اطلاعات کافی درباره خرید این محصول ندارید، درادامه مطلب سعی می کنیم نکاتی که در این زمینه به شما کمک می کند را بررسی کنیم.

خرید صندلی استادکار

طراحی صندلی

از اولین مواردی که برای خرید تمامی تجهیزات آرایشگاهی معمولا درنظرگرفته می شود و نیاز به تذکر هم ندارد، زیبایی و طراحی ظاهری آنهاست. این موضوع درباره خرید صندلی استادکار نیز اهمیت دارد. درواقع شما باید به دنبال خرید صندلی باشید که با سایر آیتم های دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد تا تضادی را در محیط ایجاد نکند.

بررسی چرخ های صندلی

چرخ های صندلی استادکار یکی از مهم ترین بخش های آن است که تاثیر بسیارزیادی روی حرکت شما در حین کار و دسترسی به لوازمتان دارد. درواقع چرخ های صندلی باید به اندازه ای حرکت نرم و روان داشته باشند تا بتوانید با استفاده از آن به خوبی روی زمین حرکت کنید. دقت داشته باشید درصورت اینکه چرخ های صندلی خریداری شده حرکت روانی نداشته باشد عملا نمی توانید استفاده درستی از آن داشته باشید و خرید آن نیز فایده ای برایتان نخواهدداشت.

پس در هنگام خرید روی صندلی بنشینید و چندین بار به اطراف حرکت کنید تا از کیفیت و سلامت چرخ ها اطمینان حاصل کنید.

قابلیت تنظیم ارتفاع

برای اینکه بتوانید از صندلی استادکار در موقعیت های مختلفی استفاده کنید، لازم است به دنبال خرید صندلی هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع باشید. بدین ترتیب می توانید براساس قد مشتری این صندلی را برای خود تنظیم کنید و تسلط بیشتری را روی خدمات خود داشته باشید. با وجود این ویژگی نیاز به خرید صندلی های مختلف با کاربری متفاوت ندارید و می توانید از همین صندلی در لاین های مختلف استفاده کنید.

بررسی جنس بدنه

یکی از مهم ترین مواردی که روی استحکام صندلی تاثیر می گذارد، جنس بدنه محصول است. در صورت اینکه بدنه صندلی جنس مناسبی نداشته باشد، نمی تواند وزن متفاوت مشتری و آرایشگر را تحمل کند. پس از مدت زمان کوتاهی استفاده ظاهر اولیه خود را از دست می دهد از این رو نیز ظاهر بدی را به آرایشگاه شما خواهدداد. پس به دنبال خرید صندلی باشید که از سوی فروشنده در این زمینه ضمانت شده باشد. بدین ترتیب می توانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام کنید.

جنس رویه صندلی

رویه صندلی یکی از مهم ترین بخش های آن است که همه روزه مورد استفاده قرارمی گیرد. از این رو نیز در هنگام خرید صندلی استادکار رویه صندلی را با دقت موردبررسی قراردهید. امروزه بسیاری از صندلی های موجود در بازار با چندین بار استفاده دچار ترک و رنگ پریدگی می شوند که ظاهر بدی را به محصول می دهد.

از بهترین متریالی که برای رویه صندلی استادکار می توان استفاده کرد، چرم مصنوعی است. شما می توانید چنین رویه ای را در صورت کثیف شدن با کمک یک دستمال تمیز کنید و علاوه براین با استفاده زیاد نیز دچار هیچ تغییری نخواهدشد.

راحتی صندلی

یکی از مهم ترین مواردی که شما را برای خرید صندلی استادکار تشویق می کند این است که می توانید با استفاده از آن در کمترین مدت زمان به وسایلتان دسترسی داشته باشید از این رو نیز کار مشتری را با سرعت بیشتری پیش می برید. از این رو نیز باید صندلی انتخابی شما به اندازه کافی راحت باشد تا بتوانید در حین با سرعت انجام شدن کارها احساس راحتی نیز داشته باشید.

پشتی صندلی با طراحی ارگونومیک به صورتی طراحی شده است که به راحتی گودی کمر را پر می کند. از این رو نیز در استفاده طولانی مدت دچار کمردرد نخواهیدشد.  البته پشتی صندلی نباید خیلی بلند و یا کوتاه باشد تا بتوانید به راحتی به آن تکیه دهید.

دسته های صندلی نیز نباید خیلی ارتفاع داشته باشند زیرا در این صورت برای شما دست و پاگیر می شوند و خیلی نمی توانید روی کارتان تمرکز داشته باشید. ارتفاع مناسب برای صندلی باید به اندازه ای باشد که بتوانید به راحتی آرنج خود را روی آن تکیه دهید.

نوع فوم به کاررفته

همانطور که در ابتدای مطلب بیان کردیم از صندلی استادکار در آرایشگاه به وفور استفاده می شود از این رو نیز احتمال فرورفتگی در بخش نشیمن آن زیاد است. از این رو نیز در هنگام خرید صندلی استادکار باید به دنبال گزینه هایی باشید که در ساختار آنها از فوم سرد استفاده شده است. صندلی هایی با فوم سرد پس از هربار استفاده به حالت اولیه برمی گردند و در طول مدت زمان شکل اولیه خود را از دست نمی دهند. از این رو نیز بهترین گزینه ای است که شما می توانید برای سالن زیبایی خود انتخاب کنید.

گارانتی

امروزه برندهای بسیارزیادی در زمینه تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت دارند. از این رو نیز شما باید به دنبال خرید از برندهایی باشید که روی محصولات خود گارانتی درنظرمی گیرند. وجود گارانتی درواقع اطمینانی است که برند موردنظر نسبت به کیفیت محصول خود دارد از این رو نیز شما می توانید با اطمینان خاطر نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید صندلی استادکار پیشنهاد می کنیم به محصولات سایت ما نیز سری بزنید. سالن ما همواره سعی داشته است تا محصولاتی باکیفیت و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه کند. از این رو نیز پیشنهاد می کنیم شما هم به محصولات ما سری بزنید، مطمئن باشید که از خرید خود پشیمان نخواهیدشد.