با خرید ماشین ظرفشویی صنعتی با شستن ظروف در حجم بالا خداحافظی کنید

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

با خرید ماشین ظرفشویی صنعتی با شستن ظروف در حجم بالا خداحافظی کنید

شما برای راه اندازی یک رستوران ، هتل و … به تجهیزات صنعتی بسیارزیادی نیاز دارید که هریک از آنها می تواند در بخشی از کارهای روزمره به شما کمک کند. ظرفشویی صنعتی یکی از انواع این تجهیزات صنعتی است که برای شستن ظروف در تیراژ بالا به شما کمک می کند. استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی با بالابردن سرعت شستشو سبب می شود تا بتوانید در کمترین زمان بهداشت را به محیط ببخشید. همین موضوع نیز سبب شده است تا امروزه تقاضا برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی بالاتر رود.اگر شما نیز قصد خرید ماشین ظرفشویی صنعتی را دارید، بهتراست در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

چرا به ماشین ظرفشویی صنعتی نیاز داریم؟

ماشین ظرفشویی صنعتی جز مهم ترین تجهیزاتی است که شما برای آشپزخانه صنعتی نیاز دارید. امروزه مدل های متنوعی از ماشین ظرفشویی به بازار عرضه می شود که ویژگی های متفاوتی دارند.

درواقع با استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی می توانید تا حدبسیارزیادی در مصرف انرژی هایی نظیر آب و برق صرفه جویی کنید. علاوه براین می توانید سطح بهداشتی محیط صنعتی را نیز بالاتر ببرید بدون اینکه به نیروی کار بیشتری نیاز داشته باشید.

عملیات شستشو با استفاده از این ماشین ظرفشویی در دمای بالا صورت می گیرد از این رو نیز سبب می شود تا ظروف به صورت کامل ضدعفونی شوند. این موضوع در دنیای امروزه که همه گیری بیماری های ویروسی نظیر کرونا مطرح است، اهمیت بیشتری می یابد.

معرفی انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی در مدل های متنوعی تولید می شود که هریک ویژگی های خاص خود را دارند. درادامه به معرفی انواع این ماشین ظرفشویی می پردازیم.

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

از سریع ترین انواع ظرفشویی می توان به مدل های ریلی اشاره کرد از این رو اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی صنعتی هستید که کارتان را در کمترین زمان راه بیندازد، این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهدبود.

ظرفیت این مدل از ماشین ظرفشویی نیز بسیاربالاست از این رو نیز می تواند برای نفرات بالا نیز به خوبی پاسخگو باشد.  شما می توانید هریک از مدل های باخشک کن و یا بدون خشک کن این ظرفشویی را خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری

اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی صنعتی هستید و اما فضای زیادی را برای قراردادن این آیتم ندارید، مدل های زیرکانتری بهترین انتخاب برای شما خواهندبود. دقت داشته باشید که ابعاد این ماشین ظرفشویی چندان زیاد نیست و شما می توانید آن را در یک مکان پرت نیز به راحتی نصب کنید.

ماشین ظرفشویی ایستاده

ماشین ظرفشویی ایستاده عرض بسیارکمی دارد از این رو نیز می توانید به راحتی در محیط های کم عرض از آن استفاده کنید. سرعت شستشوی ماشین ظرفشویی ایستاده نیز به مراتب بالاست تا حدی که می توانید تا 1000تکه ظرف را در یک دقیقه شستشو کند.

ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی تمام اتوماتیک

این مدل از ماشین ظرفشویی صنعتی نیز مشابه مدل های دیگر است و می تواند تعداد ظروف بسیاری را شستشو دهد. کارکرد این دستگاه به صورتی است که ظروف کثیف از یک طرف دستگاه به آن وارد می شود و پس از شستشو از سمت دیگر آن خارج خواهندشد. از این رو نیز به اپراتورهای زیادی نیاز دارید تا در این عملیات شما را یاری کنند.

شما می توانید براساس ویژگی های هریک از انواع ماشین ظرفشویی صنعتی یادشده نسبت به خریدشان تصمیم بگیرید. البته باید بدانید که ما تمامی این مدل ها را در سایت سالن ما عرضه می کنیم. از این رو نیز قبل از خرید حتما به محصولات ما نیز سری بزنید.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

به احتمال زیاد بیشتر افراد در هنگام خرید ماشین ظرفشویی صنعتی تجربه زیادی در این باره ندارند. از این رو نیز بهتراست قبل از خرید اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنند. بدین ترتیب بهترین گزینه را متناسب با نیازهایشان خریداری خواهندکرد. آنچه برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی نیاز دارید را درادامه با هم مرور می کنیم.

مطابقت با اصول بهداشتی

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم از مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی در آشپزخانه ها این است که با کمک دمای بالای آب و استفاده از موادضدعفونی کننده به صورت کلی باکتری های ظروف از بین می رود. از این رو نیز شما باید در هنگام خرید بررسی کنید که آیا ماشین ظرفشویی انتخابی شما براساس استانداردهای بهداشتی تولیدشده است یا خیر؟

بررسی زمان چرخه شستشو

برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی باید چرخه شستشوی آن را به دقت بررسی کنید. زمان و ظرفیت این ماشین ظرفشویی معین می کند که در هر ساعت می توانید چه میزان از ظروف را تمیز کنید. بهترین ماشین ظرفشویی مدل هایی است که بتواند در کمترین زمان بیشترین میزان ظروف تمیز را به شما تحویل دهد.

میزان صدای تولیدشده

سروصدای زیاد در آشپزخانه صنعتی می تواند آرامش کارکنان شما را به هم بزند. علاوه براین شما در آشپزخانه علاوه بر ظرفشویی تجهیزات دیگری نیز در اختیار دارید که اگر هریک از آنها نیز صدای بلندی را تولیدکنند، عملا دیگر از محیط کارتان فراری خواهیدشد. به همین دلیل نیز برای خرید ظرفشویی صنعتی میزان صدای تولیدشده توسط آن را درنظربگیرید. این موضوع معمولا روی دفترچه راهنمای محصول درج شده است.

میزان مصرف انرژی

یکی از اهداف استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی ، صرفه جویی در مصرف انرژی است. از این رو نیز برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی باید گزینه هایی را انتخاب کنید که واقعا هدف شما را از خرید آن محقق کند. این موضوع روی برچسب انرژی ماشین ظرفشویی درج شده است که به راحتی قابل مشاهده می باشد.

گارانتی و ضمانت نامه

هنگام خرید ماشین ظرفشویی صنعتی با برندهای متفاوتی روبه رو خواهیدشد که شاید اطلاعات چندانی درباره آنها نداشته باشید. از این رو نیز بهتراست از بین برندهای متنوع گزینه ای را انتخاب کنید که روی محصولات خود گارانتی درنظرمی گیرند. درواقع گاارنتی محصول  معین می کند که تولیدکننده به چه اندازه روی کیفیت محصولات خود اطمینان دارد. از این رو نیز شما می توانید با اطمینان خاطر برای خرید این مدل از ماشین ظرفشویی اقدام کنید.

با توجه به این نکاتی که برای خرید ظرفشویی صنعتی بیان کردیم، می توانید بهترین گزینه را از بین محصولات متنوع خریداری کنید.